Можете да поискате връщане в следните случаи:

 

Доставеният продукт не отговаря на спецификациите, посочени на уебсайта.

Можете да поискате връщане на продукта за замяна или пълно възстановяване на сумата (ако продуктът вече не е наличен).

 

Ако продуктът е дефектен, в рамките на 48 работни часа от получаването му и той вече не е наличен или не се предлага за продажба.

Ако закупеният продукт е бил доставен и има производствени дефекти, той ще бъде заменен с не дефектен продукт след писмено уведомление по имейл.

 

Неправилна доставка на продукта.

Ако е доставеният продукт е различен от поръчания от вас.

 

Разходите за връщане в посочените по-горе случаи (с изключение на отказ от покупката) са за сметка на клиента.

 

Заявките за връщане трябва да бъдат съобщени писмено по имейл на info@salfetkizamasa.bg в рамките на 48 часа от получаването на продукта.

 

Във всички гореспоменати случаи, с изключение на случаите на дефекти в рамките на гаранционния период, продуктите трябва да бъдат върнати в състоянието, в което са получени, в оригиналната опаковка и придружени от всички оригинални аксесоари и документация. Повреждането на продуктите или поставянето им в състояние, което прави невъзможно повторното им пускане на пазара, ще доведе до отказ на връщането.

 

За случаите на оттегляне:

 

Разходите за връщане и куриерски услуги за продукти, които купувачът реши да върне в рамките на 14 дни от получаването им, се поемат от купувача.

 

Възстановяването на сумата ще бъде извършено не по-късно от 14 дни след като продавачът е информиран за решението на потребителя да се откаже от договора чрез банков превод (независимо от начина на плащане, използван за закупуване на продукта).

 

Анулиране на поръчка

 

Ако желаете да анулирате поръчка, трябва незабавно да информирате търговеца, за предпочитане по телефона, като посочите номера на поръчката.

Ако анулирането е прието, не се начислява допълнителна такса за анулиране. Ако търговецът откаже да анулира поръчката поради изпращането на съдържанието, поръчката не може да бъде анулирана.

 

Вече изпратените поръчки не подлежат на възстановяване в съответствие с OUG 34/2014 (в съответствие с Органа за защита на потребителите - ANPC).

 

Ако анулирането е поискано своевременно и Търговецът приеме анулирането, ние ще възстановим или кредитираме платената сума в рамките на до 7 работни дни.

Търговецът си запазва правото да анулира поръчката, ако продуктът не е наличен по някаква причина. В този случай ще ви бъде изпратено уведомление, ако е необходимо, и ще ви бъде възстановена платената от вас сума.

 

Поръчка, направена от потребителя, може да бъде отменена без предварително уведомление и без допълнителни задължения на която и да е от страните към другата или без която и да е от страните да може да претендира за обезщетение от другата при следните обстоятелства:

 

а) Банката, която е издала картата на потребителя, не разрешава транзакцията в случай на електронно плащане.

б) транзакцията е отхвърлена от доставчика на платежни услуги, който е влязъл в партньорство с нашата компания, в случай на електронно плащане.

в) Информацията, предоставена от Потребителя на Платформата, е непълна и/или неточна.

Информация за доставка
Метод на доставка: продуктите се доставят като пратка чрез куриерска служба (DPD)
Очаквано време за доставка: Доставката отнема 2-4 работни дни в зависимост от местоположението на получателя и обема на поръчката.
Разходи за доставка: Подробностите за разходите за доставка се показват по време на процеса на финализиране на поръчката.
За повече информация или въпроси, свързани с доставката, моля, свържете се с нас на info@salfetkizamasa.bg